Postado originalmente por
nash_reg
Ontem a tarde mandei formulei um e-mail para todos os endereços de emails de agentes da
pokerloco que catei na internet e que já tinha no histórico do meu email:
Hello,
I'm trying for the last time send this email for PokerLoco.
Recently, support told me that my account was unblocked. But when i tried to acess, i could not.
I already sent all the files you request me, all i want is take my money, which i have right.
It is been 5 years this case its not solved, and i would like to finish as soon as possible.
I'm asking again:
- Why I cant acess my acount?
- What I have to do to login in my account
- What is my actual balance?
I'm giving 72 hours to get an acceptable anwser, if not, i will post a thread on twoplustwo telling all the situation. i have all the screens with the emails i sent, with the automatic emails that Pokerloco sent, and all the files you request.
I dont wanna make this public, i hope to solve this in private with PokerLoco.
Em menos de 20 minutos, o suporte de segurança me respondeu dando um password temporário. Depois de 5 anos, eu finalmente consegui loggar na minha conta de novo, mas pra minha surpresa: o saldo está zerado.
Agora vamos pra segunda parte, solicitei para a sala as transações feitas na minha conta nos últimos 5 anos. Tenho CERTEZA que tinha 1.200 USD na conta quando a skin era da Ongame, e eu quero ver quem vai pagar isso... Mandei o e-mail faz umas 17 horas, darei um prazo de 48 horas totais pra ter uma resposta aceitável, se não vou criar um tópico no 2+2 e relatar ao orgão responsável...