Postou no 2+2.I raised this with the customer service teams for review
They are looking into it as urgent with the tech teams
Thanks
Colette
E falou que vai ter manutenção amanhã também. Vamos ver né.
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E falou que vai ter manutenção amanhã também. Vamos ver né.
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Recebi essa resposta acima hoje a tarde no meu email. Estarei informando que esse procedimento já fiz.Thank you for contacting Customer Service and apologies for the late reply.
I would like to kindly advise you to re-install the whole program and check if the issue will be fixed.
In case you have further questions, we will be more than happy to assist you. We are available 24/7.
Thank you for choosing us as your online gaming site.
Best regards,
Teddy,
Customer Service
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Dear Ivan,
I am contacting you in regards to your reported login issue.
We have received a confirmation that some of the internet service provider in Brazil ("NET", for example), have decided to block access to our website.
I am afraid we have no control over the matter.
We would kindly advise you to contact your service provider and check if this is indeed the case. If they say that they are not blocking the site please, get back to us and we will investigate further.
However, if your internet provider is the one blocking your partypoker.com access there is nothing else we can advise you to do except to change your internet service provider.
We are sorry for the inconvenience caused.
In case you have further questions, we will be more than happy to assist you. We are available 24/7.
Thank you for choosing us as your online gaming site.
Best regards,
Teodor,
Customer Service
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Agora na parte da manhã ao abrir o pp foi feito um update, porém continua com o problema.
"Tudo como dantes no quartel d'abrantes."
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Que merda isso...mas não acredito que a NET tenha blockeado o site, a PP deve ter alterado essas "portas" depois daquele dia que travou geral e por coincidência ta rodando em uma das portas blockeadas de sempre da NET.
Sou leigo...só acho, rs
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Que foda! PQP... Testei aqui também, atualizou o software e o problema persiste.
Alguém sabe se usar um VPN seria infringir alguma regra e/ou "lei" do site ou whatever?
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No site do PartyPoker diz que as portas são 443 e 2147. Porém, se trocaram, de nada adianta essa informação.
Algum profissional em redes/programação ou coisa do tipo conseguiria fazer um gambiarra pra descobrir quais portas o software usa? Com isso ficaria mais fácil lidar com o problema.
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Até a PP disse que o mais fácil é trocar de provedor de internet! Caraca, foda heim...
O suporte da @net não pode entrar em contato conosco para uma explicação? Alguém tem o contato...?
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