Fui criar uma nova conta no PP, só que na hora de colocar os dados eu provavelmente digitei o email errado. Então não recebi um email de confirmação e não consigo logar na conta, etc..
Já mandei 3 emails pra eles explicando a situação, mas eles mandam eu logar no email registrado e mandar o email por lá. O que fazer?? Gostaria de saber se tem algum problema eu criar outra conta, com o mesmo nome, tudo igual menos o email, se dá algum problema. Já que eu não recebi o email de ativação, etc.. ?
Dear Player,
Thank you for contacting Customer Care.
Currently we cannot associate your e-mail address with any registered account in our system. Furthermore I was unable to locate an account ‘willvieirarj’ registered with us also. Therefore I will ask you to write back to us from the e-mail address you have with us to help us address your concern or to provide the correct account or screen name so we can locate your account. This is for your own security, and ensures that no one else can email us requesting your account information.
I will ask you also to make sure you have created your account with PartyPoker.com, not with any other gaming site.
Should you have further queries, please do not hesitate to contact us.
Thank you for choosing us as your online gaming site.
Best Regards,
Suzana
Customer Service
Have Fun. Gamble Responsibly
Alguem me ajuda pls.
AVISO: TÓPICO ANTIGO
Atenção: Este é um tópico criado há mais de 90 dias. Caso não tenha respostas recentes, tenha certeza de que sua resposta é conveniente e útil o suficiente para reativar esta discussão, do contrário você poderá ser advertido/suspenso.